سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی بازی فال گایز و داستان بازی


درود به ملازمان دائمی بازی کی در‌این نوشته‌علمی با هم به ارزیابی بازی فال گایز می‌پردازیم مسلما همراهمون باشید زیرا رمز هایی رو راجب به‌این بازی قراره بگیم بهتون که هیج جا پیداش نمی کنید.

بازی fall guys


Fall Guys: Ultimate Knockout یک بازی platformer battle royale میباشد که بوسیله Mediatonic ساخته و به وسیله Devolver Digital منتشر شد‌ه‌است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن 4 در تاریخ 4 آگوست سال 2020 منتشر شد‌ه‌است. این بازی از اکران های بازی مانند Castle Takeshi ، It’s Knockout و Wipeout و بازی های زمینی مانند Tag و British Bulldog الهام گرفته شد‌ه‌است. Fall Guys ایده ها مثبتی را از منتقدین اخذ کرد ، آن‌ها گیم پلی بی نظم و ظواهر بصری آن را ستودند.

 

تریلر بازی fall guys


شما گیمران عزیز در‌این قسمت از این نوشته‌ی‌علمی میتوانید تریلر های قانونی که تا به حالا از این بازی منتشر گردیده است مشاهده بفرمایید تا بیشتر با بازی از روز تکثیر تا کنون آشنا گردید

تریلر قانونی فال گایز
تریلر قانونی هنگام تکثیر بازی فال گایز
تریلر قانونی فال گایز
تریلر قانونی فصل دوم بازی فال گایز
تریلر قانونی فال گایز
تریلر قانونی فصل سوم بازی فال گایز


طریق بازی و قانون ها آن


حداکثر 60 بازیکن در مسابقات با گیم پلی به مدل پیکار رویال رقابت می نمایند. بازیکنانی که به طور فیگورهای ژله مانند آرم داده می‌شوند ، در نزدیکی یک زمین بازی سه بعدی جنبش می نمایند ، با حرکات مازاد مانند پرش ، به دست آوردن / صعود یا این که شیرجه برای یاری به گیم پلی. غرض این میباشد که با کامل شدن توفیق آمیز هر کدام از بازی های کوچک تصادفی تعیین گردیده ، به دورهای بعدی روش پیدا فرمایید. بعضا از مینی بازی ها مشتمل بر دویدن به سمت یک خط نقطه پایان در انتهای نقشه ، برچسب زدن با بازیکنان دیگر میباشد ، در حالی که سایر افراد موادتشکیل دهنده عمل تیمی را اضافه می نمایند. در هر بازی کوچک ، موانعی برای عدم وضوح بیشتر در نزدیکی نقشه ظواهر می‌شوند. بازیکنانی که بیشتراز حد نماید میباشند ، در لجن صورتی قرار میگیرند یا این که بعضی از ملزومات مرتبط با یک بازی کوچک را از دست می‌دهند ، حذف میشوند. در بدور پایان ، یک‌سری بازیکن باقی مانده در یک مسابقه آخرین با یک مینی بازی تصادفی برای اندازه بازیکن کوچکتر پباده سازی گردیده اند. پیروز مسابقه نهایی بازیکنی میباشد که ایستاده میباشد. با به کارگیری از یک ارز داخل بازی ، “Kudos” ، بازیکنان میتوانند اثاثیه آرایشی و بهداشتی را برای شخصیت خویش خریداری نمایند تا در بازی خود نمایی نماید. بازیکنان با کامل شدن مسابقات Kudos بدست میاورند و با موفق شدن “Crowns” (ارز برتر) را بدست میاورند. این بازی از تراکنش های خرد برای خرید ارز مازاد باطن بازی پشتیبانی می نماید. به صورت منظم ، جامه های تازه معمولاً صرفا برای برهه زمانی فرصت محدودی در دسترس قرار میگیرند. برخی از جامه ها شخصیت های بازی های متفاوت می‌باشند.

full guys

گسترش و نشر فال گایز(fall guys)


تصور Fall Guys: Ultimate Knockout وقتی استارت شد که Mediatonic در ژانویه 2018 در اکنون گفت و گو در رابطه پروژه دیگری بود. یک کدام از جوارح ، طراح اساسی جو والش ، اظهار لحاظ کرد که‌این اپ اورا به حافظه اکران های بازی مانند Castle Takeshi و Total Wipeout می اندازد. وی از این الهام برای تولید یک گواهی صعود برای آنچه Fall Guys: Ultimate Knockout تبدیل شد ، بهره مند شد. در صدر با اسم Gauntlet Fools ، زمین والش مشتمل بر 100 بازیکن بود که در یک رویال مبارزه متشکل از معضل های جسمی کمپانی می کردند. رئیس ایده پرداز ، جف تانتون ، در حالی که در صدر شک و تردید داشت که تولید یک بازی پیکار رویال دیگر توفیق آمیز باشد ، با‌گاز از بضاعت بازی یقین پیدا کرد و زمین والش را به بنیانگذاران مدیاتونیک فرستاد. بعد از آن تانتون و والش فعالیت روی زمین بازی را استارت کردند. برای عرشه زمین ، هنرمند اساسی کانسپت ، Dan Hoang ، تصاویری از شخصیت های رنگارنگ و لوبیایی صورت را که در یک مسیر بازدارنده در افق مسابقه میدهند ، ساخت. تانتون توضیح اعطا کرد که پباده سازی شخصیت های هوانگ امداد می نماید تا تمرکز بازی از مسیر بازدارنده ، به شخصیت ها منتقل گردد. با کامل شدن عرشه زمین ، Tanton بازی را در معرض 10 چاپ کننده متفاوت در کنفرانس بسط دهندگان بازی 2018 قرار بخشید. بعداز توافق Devolver Digital برای تکثیر بازی ، شش ماه آنگاه گسترش آن استارت شد.

فال گایز در آغاز یک مجموعه کوچک بود!
فال گایز فرایند مثال سازی نخستین خویش را با یک مجموعه کوچک استارت کرد و در طول توسعه و گسترش به 30 نفر ارتقا یافت. پیشرفت اول در مینی بازی ها به کندی شکل گرفت که سبب ساز نگرانی دسته از عدم وجود محتوای کافی برای راه‌اندازی شد. یک نقطه قدرت زمانی فیس بخشید که مجموعه با گروهی از ستونها روبرو شد که “ایده ها عموم را از وضعیت مطلوب بیرون کرد” و به توسعه و گسترش دهندگان اذن بخشید “نظرها را سریعتر بکشند”. اینگونه ردیف هایی عبارتند از اعتقاد و باور از اینکه یک بازی کوچک “50-50 سر وصدا و مهارت” میباشد و اینکه یک سطح می بایست “هر توشه گوناگون باشد”. در همت برای متعهد ماندن به بازی هایی که از آن ها الهام گرفته گردیده و همینطور تمایز از بازی های شوتر اولیه فرد مبارزه رویال ، تمرکز Mediatonic بر تنوع گیم پلی بود. با ارائه دورهای گوناگون شرایط های بازی تصادفی به بازیکن ، Mediatonic امیدوار میباشد که تجربه حضور در یک اکران بازی را مجدد بسازد. برای امداد به محافظت “روح بازی های زمین بازی و اکران بازی” ، Mediatonic یک ضابطه داخلی تشکیل داد که وضعیت های بازی را می بایست در سه واژه و کلمه توضیح بخشید. با سپری شد مجال ، بازی دستخوش تغییرات گوناگون دیگری شد. تعداد بازیکنان از 100 به 60 کاهش یافت ، چون هنگامی تعداد بازیکنان بسیار زیاد بود ، “تلاوت یا این که درگیر کردن” بازی ها متوقف می‌شد. به نکته انتها ، مدیاتونیک اعلام کرد که هنگام تست بازیکنان ، تعداد بازیکنان را در یک سطح مشخص و معلوم بیش تر از حد محاسبه می نمایند و اظهار داشت: “ما به به عبارتی تعداد بازیکنانی که اندیشه می کردیم برای ساخت‌و‌ساز جمعیتی که میخواهیم گیم پلی بازی داشته باشیم ، نیاز نداریم.”

ایده بازی چه‌گونه صورت گرفت+ شخصیت های بازی ؟
یک اکران بازی که رقبای خویش را ناچار به پوشیدن لباسهای بیش تر از حد تعالی می نماید ، از این ایده الهام گرفت که شخصیت ها بایستی “دارنده عنصر تماماً مخصوص ، بد پباده سازی گردیده برای کاری باشند که قرار بود آن‌ها‌را به عهده بگیریم”. فیزیک ragdoll از روی عمد اعمال شد ، چون Mediatonic نمی خواست که آنان مانند “شخصیت های نینجا اهل پیکار فوق العاده ورزشی” باشند و “سقوط بیشتراز حد خنده دار میباشد”. به گفته والش ، ساخت تعادل مطلوب در بین عکس العمل خنده دار ragdoll و همت بازی بسیار حیاتی بود ، چون “به محض حیف کردن ragdoll شخصیت ، شخصیت شما کمدی را از دست می‌دهد”. پباده سازی شخصیت ها از ظواهر اثاثیه بازی های وینیل الهام گرفته گردیده‌است. Fall Guys: Ultimate Knockout در E3 در ژوئن 2019 اعلام شد و در 4 آگوست 2020 برای Microsoft Windows و PlayStation 4 منتشر شد.پیش از نشر ، اعلام گردیده بود که Fall Guys: Ultimate Knockout برای اعضای PlayStation Plus در سایر ماه اوت بدون پول خواهد بود. علاوه بر این ، پوسته های Scout از گروه Fortress 2 و Gordon Freeman از محرمانه Half-Life تحت عنوان جامه های جان دار برای بازیکنان Steam و Jacket از Hotline Miami برای بازیکنان PlayStation اضافه می‌شود. در 13 آگوست 2020 ، او‌لین به دور نو ، Jump Showdown ، اضافه شد. در وسط فصل این به روزرسانی جدیدی در ادامه داشت ، گیم پلی بازی های کوچک گزینش گردیده با سختی ها مازاد در زمین بازی متعدد میباشد. متعاقباً ، Mediatonic در فصل دوم یک به روزرسانی شبیه در میانه فصل را منتشر می نماید ، که مشمول معرفی جامه P-Body از پورتال 2 نیز می‌شود. یار و همدم با این به روزرسانی ، یک سیستم ضد تقلب در بازی پیاده سازی شد ، وام را از یک سیستم ضد تقلب مو جود اخذ کرد همانگونه که به وسیله بازی ویدیویی Epn Games بازی Fortnite Battle Royale مستعمل میباشد. در 8 اکتبر 2020 ، فصل دوم بازی با مضمون قرنها وسطایی منتشر شد. Mediatonic استارت به عمل در فصل 2 پیش از تکثیر بازی با طراح سطح Joseph Juson کرد و ذکر کرد که‌این یک “توسعه و گسترش” بیشتر از فصل 3 بود که گروه سعی بر ارائه ایده های تازه به جدول داشت. یار با پیشرفت در گیم پلی همگانی ، یک شخصیت شخصیت Sonic the Hedgehog از حق رای دادن بازی ویدیویی دارای شهرت در 13 اکتبر در پای کوبی 60 سالگی سگا منتشر شد

توفیق ها و جوایز فال گایز


با اعتنا به وبسایت تجمع مرورگر Metacritic ، Fall Guys: Ultimate Knockout بازبینی های “به صورت کلی مناسب” اخذ کرد. تام ویگینز از روزنامه Stuff این بازی را ثنا کرد و آن را “توپ فوق العاده مبارک برای نسل Fortnite” خواند. Mercury News با تعریف‌و‌تمجید از گیم پلی “در دست گرفتن همهمه” بازی Fall Guys ، اظهار داشت که‌این بازی با استعمال از ترکیبی از عنصرها بازی Battle Royale بازی Fortnite و حزب ضیافت Mario Party به نحوی تاسیس شده است که “متناسب با بعدازظهر بیماری کرونا” میباشد. انتها هفته پیش از تکثیر در زمان یک بتا بسته ، Fall Guys بازه کوتاهی به پر بازدید ترین بازی در Twitch و همینطور ششمی بازی پرفروش Steam تبدیل شد که در آن برای پیش خرید در دسترس بود.در پهنا 24 ساعت از تکثیر ، بازی دارنده تعداد بازیکنان فعال بیشتراز 1.5 میلیون بازیکن بود. در 10 آگوست 2020 ، Devolver Digital اعلام‌کرد که‌این بازی 2 میلیون ورژن در Steam فروخته میباشد. در او‌لین روز تکثیر ، گزارش شد که سرورهای Fall Guys: Ultimate Knockout به جهت محبوبیت به صورت غیر مترقبه سرریز شدند. محبوبیت این بازی سبب ساز شد که تعدادی برند علاقمند به همیاری با Mediatonic در ساخت محتوای سفارشی برای بازی باشند. اندکی بعداز نشر ، مدیاتونیک اظهار‌کرد که گردآوری امداد مالی اجرا میشود که توسط آن مارکی که بیشترین مبلغ را به موسسه خیریه SpecialEffect تخصیص داده میباشد ، پوست سفارشی خویش را درین بازی آرم میدهد. در تاریخ 26 آگوست 2020 ، Fall Guys بیشتراز 7 میلیون ورژن در Steam فروخته بود و به بیشترین بارگیری در ماه بازی PS Plus در تک تک مقطع تبدیل گردیده بود. در نوامبر 2020 ، این بازی به بیشتراز 10 میلیون فروش در Steam رسیده بود. طبق گفته کمپانی Superdata ، درآمد دیجیتال این بازی برای رایانه های فردی در ماه اولیه خویش هم اندازه 185 میلیون بوده میباشد و این اصلی ترین فعال سازی در آن سیستم دلیل از مجال Overwatch با این معیارها میباشد. یک‌سری دکان برای تعریف محبوبیت بازی تحت عنوان یک “پدیده” فعالیت می نمایند. در دسامبر سال 2020 ، مدیاتونیک تأیید کرد که Fall Guys بیش تر از یازده میلیون ورژن از روش رایانه فروخته میباشد.

چک بازی فال گایز

تریک های بازی فال گایز
تنها با سه دکمه – پریدن ، شیرجه و دریافت کردن – سهل میباشد که یک جوی‌بار پد را بردارید و به آن بپیوندید. بیشتر اقدامات سر وصدا میباشد ، البته تاکتیک ها ظواهر می‌شوند. با یک بحران ، بازیکنان بایستی از درهای مختلفی عبور نمایند ، البته برخی از درها جعلی می‌باشند و گشوده نمی‌شوند ، بدین ترتیب عاقلانه میباشد که صحیح در پشت سران بسته نهفته گردید تا یک مسیر غیرقابل رقابت پیدا فرمائید. در یک مدار دیگر ، رقبا می بایست از روش یک کف کاشی کاری که برخی از کاشی ها ناپدید می‌شوند ، عبور نمایند و قربانیان را به عقب برگردانند. متأسفانه ، صرفا منش تست ایمن بودن کاشی ایستادن روی آن میباشد ، براین اساس بازیکنان بایستی کوشش نمایند یکدیگر را به جلو هل دهند تا ضربه وارد گردد. در سالهای آینده ، دانشگاهیانی که روانشناسی جمعیت را مطالعه می نمایند ، یک روز می‌دانی با این اطلاعات خواهند داشت. تبلیغات این بازی در یک دنیای کارتونی به مدل DayGlo واقعه می افتد. همگی چیز صورتی پر‌نور ، زردرنگ پر‌نور یا این که قرمز رنگ پر‌نور میباشد. همگی چیز درخشان و تعالی و ملافه میباشد. به حیث می‌رسد که یک مسابقات ورزش دو بوسیله Teletubbies با گردباد فکری انجام یافته میباشد. این شخصیت ها مانند ورژن های Minions با برند منحصر خویش به حیث می رسند و بازیکنان میتوانند از روش بازی یا این که پرداخت قفل خرقه ها و اسباب جانبی تازه را بگشایند. شما ناچار نیستید مانند یک آناناس در یک توتو رنگی کراوات بپوشید ، البته به این دلیل که خیر؟ طفل های فصل‌پاییز درگیر کننده ای نا مربوط و مضحک میباشد. بعضا از بازیکنان به خاطر بازی های خانوادگی ده سال 1970 میفتند ، این یک بازی حذفی میباشد ، در حالی که دیگرافراد شباهت متعددی به قلعه Takeshi’s قلمداد می نمایند: هر دو دربرگیرنده تحقیر آیینی کمپانی کنندگان از روش شغل های پهناور و هر دو ترکیبی جالب از کمدی knockabout و رقابت اجتماعیوپاتی بودند. Fall Guys وارث بدون نقص آن ارثیه برای نسل باند پهن میباشد

جذاب میباشد بدانید فال گایز ، فورتنایت را ناکامی بخشید
در حال و روز هیاهو ، شاید آنچه فاقد آن میباشد متغیرهای جالب باشد. بعداز دو سال ، Fortnite هنوز 300 میلیون بازیکن داراست چون مناظر طبیعی برای کشف جالب می‌باشند و هر واکنش با بازیکنان حریف گوناگون میباشد. Fall Guys عصر های بازدارنده متعددی داراست و با‌یقین در فصول بعدی عصر های بیشتری به آن اضافه می گردد ، البته تجهیزات استراتژیک نسبتاً محصور میباشد ، بدین ترتیب شوق واشتیاق و سرگرمی شما ممکن میباشد زمانبر نباشد. شما تنها میتوانید آن را بصورت آنلاین بازی نمائید ، خیر با دوستان در یک اتاق – براین اساس پتانسیل Fall Guys تحت عنوان یک بازی ضیافت از دربین می رود. (اگرچه تولیدکننده اشاره نموده است که ممکن میباشد وضعیت چندین نفره محلی نیز اضافه گردد.) هنوز هم ، این یک معالجه غیرقابل مصرف و شیرین میباشد که با سرگرمی های کلیدوسکوپی همدم میباشد و با بها 15.99 پوند در Steam و به طور بدون‌پول از روش PlayStation Plus در دسترس میباشد. این یک نقطه ورود بی نقص به بازی های رویال جنگ برای افرادی میباشد که عاشق ساختار خویش می‌باشند البته تحت رنگ خشونت خویش را کنار میگذارند. و حتی در حالتی‌که نمی توانید در قبال خانواده خویش بازی فرمائید ، همگی میتوانید بدور تلویزیون انباشته شده و از خلوص 60 ترکیب لوبیا صورت که تلاش می نمایند به طور همزمان خویش را از یک درب باریک یا این که از روش یک جایگاه چرخان بچرخند ، لذت ببرید. دیدن یک بازی مانند این بسیار دوست داشتنی میباشد – آنقدر که از ذکاوت خویش با خبر میباشد و آنقدر با خبر میباشد که اکنون دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که ما به آن نیاز داریم.

bitly.com:

https://bit.ly/3eH8w4o

tinyurl.com:

https://tinyurl.com/7dsukn4

yun.ir:

yun.ir/ell6y5

1da.ir:

https://1da.ir/gz17mJaf

b2n.ir:

https://b2n.ir/p05858